onsdag den 11. september 2019

Movies I have seen lately #4

                                                            (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Det er da vist ved, at være lang tid siden jeg sidst har vist hvad jeg har været i biografen og se i den seneste tid. Så her kommer da lige en liste over de film jeg har set.

1. Yesterday

En glimmerende film om en ung mand, der ønsker en musikerkarriere. En dag er der back-out i hele verden i 10 sek. og derefter ved ingen hvem The Beatles var og han kan nu lave en karriere med deres musik, men går det i længden.

2. De frivillige

Vildt sjov film. Dansk komik som ikke skal tages særlig seriøst.

3. Poms

En film om en folk ældre kvinder hvis liv synes forbi men så stiller de op i en Cheer-leader konkurrence og der kommer til, at ske ting og sager i deres ellers lidt kedelige liv. Sjov og rigtig god film.

4. Fisherman's friends

Åhh, den var så god og fin. Engelsk når engelsk er bedst. En mandekor i en lille fiskerby bliver opdaget af en musikeragent og de ender med, at bliver et kendt kor. Baseret på en sand historie. 

5. Toy Story 4

Jeg er vild med Toy Story filmene og denne er lige som en Toy Story skal være. Legetøjet kommer i knibe men mon ikke de redder sig selv ud af balladen igen. 

6. Ser du månen, Daniel?

Åhh for pokker, sikker en film. Den er så fint fortalt til trods for den forfærdelige historie, som ligger bag. Mit hjerte bløder!  

Hvad med jer søde læser har I været inde og se nogen gode film, som I vil mene, at jeg burde se? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar