onsdag den 6. december 2017

Postkort fra #26: Biografen med Lindhardt og Ringhof

*Reklame* - blev inviteret af Lindhardt og Ringhof

                                                               (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

For et par uger siden gik turen endnu en gang til København, denne gang til Nordisk Film i Valby. Lindhardt og Ringhof havde inviteret en tur i biografen - og ja den private på Nordisk Film :) - følte mig lidt VIP-agtigt!

De havde inviteret en række blogger med gæst til, at komme til særvisning på "Mordet i Orientekspressen" i anledningen af den nye udgave af filmen. Og sikker en film, jeg kan huske, at jeg for mange år siden både læste bogen - det var tilbage da jeg boede i England og hold nu fast, det er 21 år siden! - jeg har også set den gamle version af filmen og jeg må sige, at jeg synes den nye version lever fint op til den. Filmen er spækket med gode skuespillere, der også i denne film viste hvad de dur til. 

Det var en rigtig hyggelige eftermiddag i selskab med min veninde Lotte, som jeg havde inviteret med som min gæst, andre blogger og folk fra forlaget. Tak for invitationen. :)  

                                                                 (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

                                                             (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

                                                                     (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

De søde folk fra forlaget havde pakket en goodiebag til os alle, bloggerne fik en hvor bogen var i og vores gæster fik en uden bogen i, men det var simpelthen så fornemt, at der var lidt til at hygge med i mens vi så film. 

                                                                   (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 
                       
På Nordisk Film har de den fedeste Yvonne-toilet - jeg er VILD med det :) Så synes da ikke I skal snydes for det.

                                                            (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

Der er også et Benny, Keld og Egon toilet men de var ikke så fede som Yvonnes.

                                                                 (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

Nå men hele indholdet af min goodiebag endte med, at komme med hjem for jeg var altså så opslugt af filmen at jeg helt glemte at jeg havde både drikkelse og snacks..........! 

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare smadderhyggeligt ud! Jeg så filmen den dag den havde premiere og var positivt overrasket over at jeg stadig kunne huske historien selvom det er mange år siden jeg sidst læste bogen

    SvarSlet
    Svar
    1. Sjovt du siger det, jeg havde det på samme måde - kunne dog ikke helt huske hvem der var morderen :)

      Slet