tirsdag den 8. september 2015

En dårlig dag...og hvordan du bliver glad igen af Bradley Trevor Greive.



                                                         (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

En dårlig dag...og hvordan du bliver glad igen. Bradley Trevor Grreive. Rosinante. 

For et par uger siden rundende min barndomsveninde de 40 år og havde inviteret til åben hus. Hun havde ønsket sig penge og gavekort til diverse ting og sager. Selv om jeg selv elsker at få gavekort og penge når jeg har fødselsdag eller til jul, er jeg ikke til god til at give det i gave. Så jeg havde købt denne fine lille bog til hende og så lagt pengene indeni. :)  

Et par dage efter, at jeg havde været over for, at købe bogen til Maria fortrød jeg, at jeg ikke havde købt en til mig selv. Så da jeg i dag var på posthuset (det ligger i den lokale bog&ide), måtte jeg altså lige have den med.  Det er en vindunderlig bog!

                                                                   (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Den er fuldt med billeder af dyr, som viser meget godt det med at have en dårlig dag og hvad der kan være årsagen til det. 

                                                               (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Det er nogen skønherlige billeder.

                                                              (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Under hvert billede er der en tekst - elsker det.

                                                                                  (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

 Til slut i bogen kommer der billeder og tekst, som så viser hvordan du får en god dag igen.

ER VILD MED DENNE LILLE SAG ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar