tirsdag den 26. november 2019

Movies I have seen lately #5

(Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Nu er det jo ikke nogen hemmelighed, at jeg elsker, at gå i biografen og nogen måneder bruger jeg seriøst mange penge på det. Men HEY film skal jo ses i biffen ikk`?

I denne omgang har jeg set fem film, fem meget forskellige film, men faktisk faldt de i min smag alle sammen og viste sig, at være gode på hver deres måde.

HERE WE GO:

1. Downton Abbey
Jeg er kæmpefan af serien så selvfølgelig skulle jeg se filmen og I LOVE IT: Den har alt hvad den skal indeholde og passer så fint i tråd med serien.

2. Ud og sjæle heste
Den eneste bog jeg har læst af forfatteren og jeg vil vild med romanen, så filmen MÅTTE bare ses. Jeg synes den levede fint op til bogen og sikker nogen fantastisk optagelser. Dog er tempoet lidt langsomt og der kunne godt være skåret noget tid af filmen, men den var alligevel virkelig fin.

3. Jagtsæson
Dansk komedie, som ikke skal tages for andet end hvad den er. Det er ikke nogen dyb film, men den var vanvittig sjov og jeg har kun en ting af sige, nemlig HAVGUS!

4. Kollision
HOLD NU OP en film. Den er intet mindre end fantastisk. Jeg gik fra biografen og var hel målløs og vidste ikke hvad jeg skulle sige eller gøre. Den er så barsk men også så vanvittig godt fortalt. Og skuespillet er pissegodt. 

5. Last Christmas
Tøsefilm når tøsefilm er bedst. I LOVE IT! den er så sød og en rigtig feel-good film. 

Det var alt for nu. Har I set noget godt og noget som I synes jeg skal skynde mig ind og se? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar