onsdag den 31. oktober 2018

I den seneste tid #7

*Reklame* (der kan forekomme billeder af events og bøger, jeg har modtaget fra forlagene/BogForun)

Tror da nok lige det er på sin plads, at få lavet et "siden sidst" indlæg, for det er da noget tid siden jeg sidst fortalte om hvad jeres blogger bag "livet i dukkehuset" har rendt rundt og lavet. 

…...haft besøg af min skønne mor da jeg havde fødselsdag. Min far skulle noget andet og havde ikke mulighed for, at komme med.

…..har også holdt fødselsdag for mine søde veninder.

                                                       (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

…….været i København for, at møde Gabriel Tallent inde på Politikens Forlag.


(                                                             Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

…..været til foredrag med min gamle fordboldhelt Preben Elkjær.


                                                        (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

…….været til bogreception med Ole Stephensen. 


                                                           (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

……..været en tur til frisør, hvor jeg blev klippet og fik farvet hår.


                                                             (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

…….været endnu en tur inde på Politikens Forlag, denne gang for at møde Daniel Dencik. 


(Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset)  

…..deltaget i efterårets Read-A-thon.


                                                      (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

…….været til den store bogfest i Bella Centeret, nemlig BogForum.

                                                         (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

…...været en del i biografen, ja det er blevet til hele fem gange. 



Der ud over har jeg hygget med kaffedates og frokost/middagsdate med forskellige veninder. 

Det var alt for nu, men der kommer mere om Livet i dukkehuset en anden god gang igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar