torsdag den 6. september 2018

Jeg har købt mig.....#2: Book Sleeve

 
                                                        (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

Jeg har været så træt af, at når jeg har bøger med på farten, at de kan risikere at blive ødelagt i tasken. De bliver simpelthen så nusset hvilket bare ikke er pænt. En dag fik jeg brokket mig over det og en mente hun havde hørt eller set, at det var muligt, at få et Book Sleeve, der kunne beskytte bogen. Jeg undersøgte det med det samme og hov det kunne man. JUBIIII :)

                                                                (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

Jeg har købt mig to, for jeg kunne jo ikke vælge da det kom til stykket. Begge er købt på Esty og selvom de skulle sendes fra England, da begge sælgere var derfra gik det ret hurtigt, så havde jeg dem hjemme. 

                                                     (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

Og som I kan se på næste billede er de så skønne af have med i tasken, så nu er det slut med nussede og ødelagte bøger. I LOVE IT.


(Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

Så hvis du er lige som mig og altid har en bog i tasken kan jeg klart anbefale, at du anskaffer dig et Book Sleeve. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar