torsdag den 8. oktober 2015

Helmig og kærligheden af Kirsten Jacobsen

                                                             (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Helmig og kærligheden - Kirsten Jacobsen - Gyldendal - 5/5 stjerner 

"Da vi begyndte samtalerne til denne her bog, spurgte du mig, om jeg ville opsummerende eller modig? Kan man være opsummerende på en modig måde? Uden at det skal lyde for selvbevidst og højpandet, tror jeg, jeg er modig. Det har jeg også altid fået af vide af de folk, som kender mig godt. De synes, jeg er modig eller rettere: Jeg er ikke bange for så meget."  Thomas Helmig 

ENDELIG - LANGT OM LÆNGE KOM DER ER EN BOG OM OG MED HERREN SELV! 

Jeg er en glad Helmig-fan - meget glad. Jeg har nydt at være i selskab med ham og Kirsten i denne bog. Jeg har læst flere af Kirstens bøger og hun er god til at fange personligheden i den person hun samarbejder med.

Min opfattelse af Thomas Helmig har altid været, at han er en fornuftig fyr og helt nede på jorden. Jeg må sige af efter jeg har læst "Helmig og kærligheden" er det stadig min opfattelse. Den har ikke rykket sig eller gjort mig i tvivl på noget tidspunkt undervejs.

Helmig er meget vis og livsklog i hans opfattelse af livets mange udfordringer, og det er lige meget om ham og Kirsten talte om musik, koner, børn eller hvad det nu var. Også er jeg bare vild med hans finurlige måde at sige tingene på nogen gange.

Hvis man er vild med Helmig og hans musik eller bare er nysgerrig på hvad han er for et menneske, så læs denne bog og bliv klogere på ham.


                                                            (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar