søndag den 18. oktober 2015

Døde børn børster ikke tænder af Bo Bomuld

                                                                         (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Døde børn børster ikke tænder - Bo bomuld - Politiken - 2/5 stjerner

Lige siden jeg var til en forfatteraften i den lokale boghandel tilbage i 2012, hvor blandt andet Bo Bomuld var der, har jeg glædet mig til at læse hans bog. Jeg blev meget betaget af hans evne til at fortælle om sine oplevelser med bogen den aften. Men øv altså hvor er jeg skuffet nu hvor jeg har læst den. Bo er vildt god til at fortælle live og han fanger sit publikum store som små, men at læse hans bog som voksen uden at læse den for et barn var ingen succes.(tænker jeg skal låne et barn en dag og prøve med højtlæsning) Jeg kedede mig faktisk mere end noget andet.

"Døde børn børster ikke tænder" handler om spøgelser, trolde, ufoer, feer og andre væsner. Hvor lever de og hvad gør de ved dig. Hvor kan du møde dem og hvad skal du passe på.

Den aften jeg hørte Bo Bomuld, fortalte han, at ham og hans egen børn havde kørt rundt i Danmark og fulgt fodsporende på flere af disse væsner. De havde oven i købet mødt og talt med flere mennesker, der havde mødt disser væsner, og det var det hans historier i bogen handlede om. Spændende var det at høre med kedeligt at læse hans beskrivelser af dem. :(





Ingen kommentarer:

Send en kommentar