lørdag den 13. april 2019

Alt hvad jeg ved om kærlighed af Dolly Alderton

(Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

*Reklame*
Eksemplar fra Hr. Ferdinand (Politikens forlag)
Udgivet 2019
Erindringsroman 
★★★★★/6


"Alt hvad jeg ved om kærlighed" er en bog om, at blive voksen i medgang og modgang, om, at turde stå ved sig selv og finde sig selv  om og om igen. Journalist Dolly Alderton skriver om personlige erfaringer i et spind af dating, venskaber, fester, forelskelser og om at få en karriere. 

Dolly Alderton beskriver livet, som livet nu en gang er, der bliver ikke lagt fingere imellem og hun er hudløs ærlig i hendes beskrivelser. 

Forfatteren skriver på en humoristisk men sammentidligt alvor måde om emner som alle, ung som gamle kan relatere til. Denne blogger ville sådan ønske, at "Alt hvad jeg ved om kærlighed" fandtes den gang hun var ung og ny i livets gang med forelskelser, studie og det der voksenliv. 

"Alt hvad jeg ved om kærlighed" er sådan en slags bog du åbner og det føles som om du tager en ny bedste ven i hånden. Den slags bog, der får dig til, at reflektere over dit eget liv og om de valg du tog nu også var de rigtige, ikke fordi du så skal gå ud og lave hele dit liv om, men noget kunne der måske ændres på. 

Jeg er vild med bogen og vil anbefale den til alle, der vil læse en bog, der giver stof til eftertanke. 

                                                                (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar