torsdag den 8. november 2018

Mørk fortid af Kis Baadsgaard

                                                          (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

*Reklame*
Eksemplar fra Forlaget Nelumbo - Udgivet 2018 - Erotisk spændingsroman - Serie: Mama McGrees drenge #1 -  ★★/6

Daniel lever livet og er en travl mand. Han arbejder som bygningskonstruktør og er ved, at sætte sit eget hus i stand fra top til bund, et hus han har købt efter arven fra sin far. Daniel er single og leder ikke som sådan efter kærligheden, men det ændrer sig lidt da han møder Victoria, en kvinde, der i den grad pisser ham af til at starte med.

Victoria arbejder i sin fars antikvariat på deltid da hun også arbejder som maler, i øvrigt på samme byggeplads som Daniel. Men det er ikke på byggepladsen de møder hinanden første gang. Næh nej, det er skam hjemme ved Daniels mor, da hun har et par stole hun gerne vil sælge og beder Daniel om, at være der den dag kvinden fra antikvariatet skal komme.  

Åh hvor ville jeg gerne kunne skrive, at denne bog var supergod, men desværre fangende den mig aldrig rigtigt og jeg sad længe med følelsen af, at jeg læste en historie jeg havde læst før. Dog skal det siges, at Kis Baadsgaard godt kan skrive, det er der som ikke noget i vejen med. Dette er hendes debutroman og den ville være en rigtig god debut, også for mig, hvis den ikke efterlod mig i et tomrum efter endt læsning. 

Historien bliver fortalt ud fra både Daniels og Victorias synspunkt og det fungerende faktisk rigtigt godt. Daniel er mest i fokus  og det er mest hans historie vi hører, hvilket er helt okay med mig, da han jo ligesom er den bærende hovedperson her i første bind om Mama McGees drenge. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar