lørdag den 11. marts 2017

Den rejsende bog: Brødrene Løvehjerte

                                                                   (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Der har været besøg i Dukkehuset, et besøg der gav gensyn, et gensyn med min barndom og en af de bøger jeg elskede, og som jeg læste igen og igen, nemlig Brødrene Løvehjerte af Astrid Lindgreen.

Den rejsende bog, startede sin rejse hjemme ved sin mor, den søde Simone fra Boghjørnet, og har været en del steder før den landende hos mig. Den har snart været et år ude og rejse og skal efter planen vende hjem til Simone inden længe. Dog kunne den lige nå et pitstop mere nemlig hos Sanne.

Tanken bag den rejsende bog, er at den skal komme ud til så mange bloggere så muligt på et år. For at sprede omtale omkring en bog og huske på, at der findes et hav af bøger, som er værd at læse og være med til, at sætte sin præg på.

Og netop det med, at sætte sit præg på bogen, har jeg samt de andre blogger bogen har besøgt, gjort ved at komme med små kommentar hist og pist, farvelægge og hvad vi nu ellers har kunne komme på undervejs.

                                                             (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

                                                                               (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Jeg vil gerne sige TUSIND TAK for besøget til Brødrene Løvehjerte, det har været en fornøjelse :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar