onsdag den 30. marts 2016

Den italienske forbindelse af Bjarne Hatting

                                                                       (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

*Reklame*
Den italienske forbindelse - Bjarne Hatting - Mellemgaard -  1/5 stjerner - Eksemplar fra Mellemgaard 

"Den italienske forbindelse" handler om Michael, en ung mand, der drømmer om at møde den rigtige kvinde, blive gift og købe hus. Sammen med hans ven Thomas lejer de sig ind på et værksted, hvor de reparere biler sort om aftenen. Michael for at spare sammen til et hus og Thomas for at kunne købe sit eget værksted. En dag kommer der en ung flot italienske pige ind for at få lavet sin bil og Michael er solgt med det samme. Sophia og Michael bliver kærester i hendes tempo, for hendes far er en stolt italiener med sine traditioner som han holder meget fast i. Han indvier i at de to unge mennesker bliver gift. Deres bryllupsrejse går til Italien og her sker der noget uventet for det unge par.


Historien er som sådan god nok og blev ret spændende da det unge par endte i Italien, men øv altså hvor jeg ikke har det godt med forfattere, der gentager hele tiden, bogen kunne have været mindst halvtres sider kortere uden alle de gentagelser som Bjarne Hatting kommer med. Jeg var flere gange ved at ligge bogen fra mig, da jeg blev mere irriteret end glad jo mere jeg læste.
Jeg må desværre sige at den er dårlig skrevet og gav mig absolut intet godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar