tirsdag den 10. november 2015

Bogforum 2015 #1 (Modtryk)


                                                                 (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Fra det lille dukkehus skal der lyde en stor tak til Forlaget Modtryk, som var så søde, at inviteret mig til Bogforum i Bella Centeret i lørdags. :)

                                                          (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Taskerne blev pakket og klokken ti gik turen mod København, det var med en del sommerfugle i maven, for det er jo som at komme i PARADIS, tænk at tilbringe en hel dag i bøgernes og forfatternes tegn.

Da jeg ankom til Bella Centeret var noget af det første jeg gjorde, at finde Modtryks Stand for, at hilse på. Jeg har skrevet flere mails sammen med Marie i et par år nu, så jeg ville lige hen og præsteres mig. - hvilket jeg egentlig synes jeg ikke er så god til, men det gik nu meget godt.

                                                                         (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Vi fik en lang god snak om forlaget, deres forfattere og det at være blogger. Marie er simpelthen så sød og nem at snakke med.

                                                                     (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Om lørdagen havde Forlaget taget Jan Cuillou med, han skulle blandt andet sidde ved Arnold Busck til signering og jeg siger jer at køen var lang. Han er vist en populær herre.
Jan Cuillou var der for at fortælle om sin nye bog "Blå stjerne", som er den femte bog i hans serie om 1900 -tallet  - desværre fik jeg ikke taget noget billede da han var på Scenen og fortælle. Og som altid var min udfordring at det forgik på svensk :)

David Lagercrantz, som også er i stald hos Modtryk havde desværre måtte melde afbud, jeg havde ellers glædet mig meget til at høre og møde ham. Men måske muligheden viser sig en anden gang.

ENDNU EN GANG TUSIND TAK TIL MODTRYK FOR EN SKØNHERLIG LØRDAG!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar