torsdag den 27. august 2015

Sommerferie 2015

                                                                     (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Her i dukkehuset, havde vi en uges ferie i uge 34, for mit vedkommende er jeg ikke så god til at holde fri flere dage i træk, men på en eller anden finurlig måde lykkedes det mig i år at gå totalt i feriemode. For dukkehusets anden beboer, den kære Hr. Helmig er det intet problem, tror han er i feriemode altid :)

Vi var så heldig, at vores kære mor/mormor kom på visit fra Fyn i 4 dage. Hun havde lovet at hjælpe med at gøre dukkehuset hovedrent, jeg havde lidt svært ved selv at overskue det i år og det trængte rigtigt meget til det. Så jeg er dybt taknemlig for at hun havde tid og lyst til at hjælpe mig.

                                                                       (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Ud over besøg fra Fyn har ferien ikke stået på ret meget andet end at læse, motionere og hygge mig. I tirsdags var jeg tilbage på arbejde og ser allerede frem til at have friweekend :) - skal bare lige have overstået to aftenvagter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar