onsdag den 22. januar 2020

Movies I have seen lately #6


Jeg har endnu en gang været en del i biografen og set lidt forskelligt. Noget var godt og noget skuffede mig desværre. 

Jeg har set:

1. MIDWAY
Åhh denne var virkelig god på alle måde. 

2. KNIVES OUT - VAR DET MORD?
Hmm.....den kunne jeg bare ikke med, jeg kedede mig og synes simpelthen den var dårlig. 

3. FROST 2
Jo jo, jeg elsker jo Disney, så selvfølgelige skulle jeg se denne. OG jeg er vild med den. Den er ikke lige så god som FROST 1 men den er okay.

4. DE FORBANDEDE ÅR
Denne havde jeg virkelig set frem til, jeg elsker, at se film om 2. Verdenskrig og tiden der omkring, men denne skuffede mig rigtig meget og jeg gik fra biografen med en tom fornemmelse. 

Det var alt for denne gang, men livet i dukkehuset går så men stadig i biografen så der kommer mere en anden gang. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar