fredag den 8. marts 2019

Venner - I`ll be there for you af Kelsey Miller

(Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

*Reklame*
Eksemplar fra HarperCollins 
Udgivet 2018
★★★★/6

Gad vide om der findes nogen derud som ikke kender serien Venner? - jeg kan have min tvivl. Men skulle der sidde en, der ikke aner hvad jeg taler om, kan jeg fortælle, at det var en hit-serie i 1990`erne. En serie om seks venner, som tog hele verden med storm. En serie, der både var sjov og seriøs, en serie med dilemmaer om at være ung og de problematikker der følger med. Problematikker
 vi alle kan relatere til. 

Nu er der så skrevet en bog om serien, om hvordan det hele startede, hvordan fandt man frem til hvem der skulle spille hvem, om forfatterne bag og så videre i den dur. En bog med fun-facts til de helt nørdende fans af serien. 

Bogen er en omgang hyggelig og underholdende læsning, der giver os alle et andet indblik i hvor meget arbejde, der bliver lagt i af lave fjernsyn. Det er ikke bare lige til, at lave det færdige resultat som vi seer får ud på skærmen. 

Kelsey Miller, der er journalist og forfatter skriver på en levende og skønherlig måde, som gjorde at jeg slugte bogen. Jeg synes Kelsey formår, at få skabt en god stemming omkring en mens man læser. Hendes kærlighed til serien smitter helt sikkert af på os læser. 

En bog, der klart skal anbefales til ALLE FANS af VENNER! 


                                                     (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar