mandag den 23. juli 2018

Under åben himmel og Mit liv som kalv af Søs Beck

                                                                 (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

*Reklame for Søs Beck*
Eksemplar fra forfatteren - Udgivet 2018 - Børnebøger -★★★★/6


Søs Beck har skrevet to nye børnebøger med ret så fine billeder i. Den ene er med en fortælling om kalven Maggie og den anden er en pegebog. 



"Mit liv som kalv" fortæller om Maggie, en kalv på en måned, som elsker sit liv på marken. Maggie fortæller os om hendes liv og hendes familie. Det er en rigtig hyggelig historie og jeg er sikker på, at som højtlæsning med de små bliver den endnu bedre. Desværre er denne læser uden børn, så den er læst med voksenøjne.   Jeg kan godt lide Søs' meget korte og præcise måde at skrive på, især fordi hun henvender sig til børn.



                                                          (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 


"Under åben himmel" er en pegebog til de små med de skønneste fotografier i. Billeder som Søs for øvrigt selv har taget. En pegebog som du sammen med dit barn kan fortælle jeres helt egen historie eller barnet kan lære at snakke via den. 



Søs Beck er både som børnebogsforfatter og fotograf god til, at få sin historie til udtryk og jeg er sikker på, at de mindste vil elske hendes nye bøger. 



                                                            (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar