søndag den 5. februar 2017

Vinder af Forfølgerne :)

Tiden er kommet til, at finde en vinder af bogen "Forfølgerne".

                                                        (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Lige om lidt afslører jeg vinderen.......

                                                                   (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Spændingen udløses.....

                                                                 (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Stort tillykke til Tina :) - Tina er du sød, at sende din adresse til mig på saspigen2@live.dk, så søger jeg for, at bogen kommer i din retning.

2 kommentarer:

  1. Rigtig god søndag Sascha,

    Tak jeg glæder mig vildt meget til at fordybe mig i din dejlige bog:-)

    Hilsner fra mig til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Også god søndag til dig kære Tina.

      Dejligt med en glad vinder. :)

      Slet