søndag den 9. oktober 2016

Forfatterbesøg i Slagelse: Jussi Adler Olsen

I går drog min veninde Maria og jeg til Slagelse for at møde Jussi Adler Olsen, det var anden gang jeg skulle møde ham, første gang det skete var tilbage i 2014 på BogForum i Bellacenteret i København.

Det var som altid en fornøjelse, Jussi er en meget behaglig og rar herre, som altid er klar til en sludder, smil og grin :)

                                                                              (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Sidder og venter på toget i Sorø, er så klar til afgang.

                                                                  (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Vi venter spændt i køen............…
                                                                            (Copyright Maria G.)

Så nåede vi frem :)  Og lige som sidste gang jeg mødte ham måtte jeg stave mit navn for ham! Men på den anden side det har jeg gjort ved flere lejligheder gennem livet, så intet nyt der.


                                                              (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Er den ikke fin?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar