mandag den 26. september 2016

Postkort fra #7: Biografen Bridget Jones' Baby

I lørdags havde beboerne i det lille dukkehus besøg af Maria eller det var nok mest mig, da Hr. Helmig ligesom ikke var hjemme men ude til kattejammerrock.
Planen var, at Maria og jeg skulle i biografen og se Bridget Jones' Baby, men først hyggede vi en times tid hjemme hos mig med en kop te og en skønherlig snak om alt mellem himmel og jord.
Inden filmen var vi også ude og spise, jeg havde valgt, at vi skulle på Cafe Tre konger, en af de bedste vi har her i lille Sorø. Jeg havde bestilt en Club Sandwich, som de bare er vildt godt til at lave. Også der blev det til en masse snak, Maria er et stort snakkehoved ligesom mig, så det er ikke så tit vi ikke siger noget ;)

                                                                                 (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Og så blev det endelig tid til filmen, jeg havde glædet mig vanvittigt meget, for kunne den leve op til de andre film og ville Bridget være som hun nu en gang er, eller var hun blevet alt for voksen og kedelig. Men tro mig, den lever helt op til det den skal. Den er morsom, romantisk og alvorlig. Så det var et glædeligt gensyn herfra.

Jeg har holdt af Bridget lige siden første film, både den og nummer to er set så mange gange at dvd'erne er ved at være godt slidte. Jeg har også læst alle tre bøger og hører rygter om, at der kommer en fjerde, som skulle passe til den nyeste film, det kan man jo kun glædes over.

                                                                (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)




                                                                           (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar