onsdag den 10. februar 2016

Postkort fra #2: Middelfart

                                                                          (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

I weekenden i uge 5 var jeg draget til Middelfart for at deltage i et kursus med Depressionsforeningen. Som nævnt tidligere her på bloggen, så er jeg frivillig hos dem, og to gange om året invitere de os frivillige på kursus i en weekend. Vi er altid på Fyn, hvilket passer mig fint, elsker jo at komme hjem til fødeøen. Jeg ville gerne have taget en masse billeder, men glemte det, men lidt blev det til.
På det øverste er det lænestolen på mit værelse, jeg blev ret vild med den. Jeg havde taget både Tove og håndvægte med mig, og JA de blev brugt..... :) Selvom du ikke er der hjemme kan du godt træne alligevel.


                                                                         (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Søndag morgen vågende jeg ret tidligt, jeg sover så DÅRLIGT når jeg sover ude, så jeg valgte at stå op kl. 6, gå i bad og hoppe i tøjet for at gå en tur. Og se lige en solopgang jeg mødte lige meget hvor jeg gik eller kiggede hen :)

                                                                     (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

 Den er bare flot :)

                                                                            (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Til sidst et lille billede af mine data´er fra turen. Jeg havde lovet min træner at sende en update, så det måtte jeg heller gøre via et billede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar