fredag den 5. februar 2016

Mios Blues af Kristina Ohlsson

                                                                      (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

*reklame*
Mios Blues - Kristina Ohlsson - Forlaget Modtryk - 5/5 stjerner - Eksemplar fra Forlaget

ET MESTERVÆRK AF EN THRILLER!  sagde jeg i min anmeldelse af Lotus Blues den første i denne lille miniserie. Men hold nu op jeg siger altså det samme om Mios Blues. Det er da for vildt som Kristina Ohlsson kan blæse en om kuld.

Mios Blues forsætter lige der hvor Lotus Blues slap og der er knald på fra side et. Og lige som med bog et, hvor du som læser hele tiden synes du er med på hvordan plottet ender, og du gætter på livet løs men alligevel ikke har fattet det til sidst. Sådan er det også med bog to, forfatteren er simpelthen bare hele tiden et skridt eller otte foran dig. Og hvor er det fedt, jeg elsker det!

Som læser er du nød til at læse begge bøger for at få noget som helst ud af dem, lov mig, at du vil gøre det. Jeg vil nemlig ikke skrive noget om handling i denne med fare for at komme til at afslører for meget. Men kig gerne forbi og læs anmeldelsen af den første. Jeg kan bare sig at i bog to leder Martin efter Mio og intet er som du tror.

Jeg er næste hel ked af at jeg har fået læst disse, for jeg savner allerede mere fra Kristina hånd. Hun er så suveræn :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar