torsdag den 27. august 2015

Sommerferie 2015


Her i dukkehuset, havde vi en uges ferie i uge 34, for mit vedkommende er jeg ikke så god til at holde fri flere dage i træk, men på en eller anden finurlig måde lykkedes det mig i år at gå totalt i feriemode. For dukkehusets anden beboer, den kære Hr. Helmig er det enten problem, tror han er i feriemode altid :)

Vi var så heldig, at vores kære mor/mormor kom på visit fra Fyn i 4 dage. Hun havde lovet at hjælpe med at gøre dukkehuset hovedrent, jeg havde lidt svært ved selv at overskue det i år og det trængte rigtigt meget til det. Så jeg er dybt taknemlig for at hun havde tid og lyst til at hjælpe mig.

Ud over besøg fra Fyn har ferien ikke stået på ret meget andet end at læse, motionere og hygge mig. I tirsdags var jeg tilbage på arbejde og ser allerede frem til at have friweekend :) - skal bare lige have overstået to aftenvagter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar