tirsdag den 5. maj 2015

Turen gik til Malmø

                                                                    (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

St. bededag ved 9 tiden drog en veninde og jeg mod Malmø, først med toget til København også videre mod Sverige. Vi havde det skønneste solskinsvejr hele dagen - et par dage før havde de dog lovet regn derover, så vi var meget glade for at det ikke blev til noget.

Vi havde en rigtig hyggedag, med ingen planer ud over at se byen plus der var en udstilling på Moderna museet som vi gerne ville se. Vi blev dog noget skuffet over både museet og udstillingen, men det slog os ikke ud, vi foresatte bare med at hygge os. :)  

                                                             (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Malmø er en superskøn og hyggelig by hvor alt ligger meget tæt på hinanden også er det simpelthen så nemt at finde rundt at selv jeg kunne gøre det uden et kort.  :)

                                                      (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Jeg kan kun anbefale jer alle til at se byen :) Næste gang jeg kommer der til skal jeg ind og se Stadsbiblioteket, der ligger i Slotsparken, der var desværre denne dag. Det er for øvrigt en helt vidunderlig park som jeg kun kan anbefale at I giver jer tid til at gå en tur i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar