søndag den 8. februar 2015

Gaven af Cecelia Ahern

                                                             (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Gaven - Cecelia Ahern - Thaning&appel - 2/5 stjerner

Lou har travlt. Lou vil gerne forfremmes. Lou er sin kone utro gang på gang. Lou viser ingen interesse i sin familie. Med andre ord Lou tænker kun på sig selv.
En dag møder Lou Gabe, Gabe er hjemløs og sidder i porten ind til bygningen ved siden af Lous arbejde. Lou tilbyder Gabe et job, men Gabe er ikke mister hvem som helst, for Gabe kan måske få Lou på andre tanker så han begynder at sætte sin familie højere men stadig får sin forfremmelse.

Åhh en fortælling, som til tider kedede mig rigtigt meget men til andre tider gjorde det som en sød kærlighedshistorie nu en gang skal gøre - nemlig underholde dig. Jeg vil bare helst underholdes hele vejen igennem en fortælling og det lykkedes desværre ikke for Cecelia Ahern med Gaven.

2 kommentarer:

  1. Åh gud, jeg mindes stadig den fortælling med rædsel! Den var virkelig så irriterende at læse :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis! Er glad for at det ikke er den første jeg har læst af hende for så ville jeg nok ALDRIG læse flere af hendes bøger

      Slet