mandag den 8. december 2014

Gud er bare hund stavet bagfra af Christian Frost

                                                                                         (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

*reklame*
Gud er bare hund stavet bagfra - Christian Frost - Peoples Press - Anmeldereksemplar - 2/5 stjerner

En del forbrydelser sker for tilsyneladende at kaste mistanke mod kriminalassistent Erik Otto Falster. Men hvorfor er det, at det skal se ud som om. at Falster har gjort det og hvad har hans kone med det at gøre? Falster modtager midt om natten et mystisk telefonopkald, hvor personen citerer et stykke fra bibelen. Falster forstår ingenting og herefter sker der en del underlig og mærkelige ting, som i begyndelsen af bogen ikke giver mening. Tilsyneladende har det noget med en hændelse af gøre som skete tre år tidligere. Persongalleriet i denne roman er meget stort og til tider ikke til at finde rundt i. I starten er det meget rodet og det er først hen mod de sidste 50-70 sider at det hele falder på plads.

For mig er det svært at skrive en sammenhængende anmeldelse, da jeg egentlig til tider blev fanget af historien men jeg alt for oftest kedede mig. Jeg har endnu ikke helt forstået plottet og er ikke helt sikker på at jeg kommer til det. Handlingen var meget forvirrende og gav til tider ingen mening.


                                                                                     (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar