onsdag den 3. oktober 2018

Fødselsdagsbøger 2018

Jeg har haft fødselsdag, godt nok tilbage i August, så nu tænker jeg, at det er på tide af vise mine fødselsdagsbøger frem. Det er jo efterhånden blevet en tradition  - og nu kommer jeg til, at tænke på, hvad gør jeg hvis jeg et år ikke får en eneste bog i gave? - nå mon det dog kommer til, at ske :) 

Er I klar til, at se hvad jeg har fået?

                                                                   (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

Min veninde Betina har givet mig "Bare sammen" af Anna Gavalda  - jeg har tidligere læst hendes bog "Billie", som jeg synes er god. Så glæder mig til denne. 


                                                           (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

Min veninde Lotte, har foræret mig "Byens spor" af Lars Saabye Christensen. Jeg kender overhovedet ikke hverken bog eller forfatter, så det bliver spændende, at se om hans bog er noget for mig. 

                                                        (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

"Vulkaner på månen" har jeg fået af min veninde Mette. Den har jeg ønsket mig, siden jeg første gang så den, så hold nu op jeg glæder mig til, at læse den. Tænker faktisk, at den skal med i min læsestak til Read A Thon her om 3 uger.

Jeg er med en "Fødselsdagsbogklub" for bogbloggere, som Julie fra Juliethebookcat har startet op. Og det er superhyggeligt, og i min klub er jeg den sidste af os, som har fødselsdag, så jeg har ventet i spænding på at det blev min tur. Og nu skal I se hvad jeg har fået af dem.



                                                                 (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

Af Julie har jeg fået "Renée - at finde hjem" - endnu en af de bøger jeg har ønsket mig længe og som endelig er blevet min. 


                                                                  (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

Mark fra Drengetiltjeneste har sendt "Wonder" til mig. Den har jeg gerne ville læse siden jeg så filmen i biografen, så den glæder jeg mig til.


                                                                   (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

Sidse fra Sidsesbogreol har foræret mig både "Min mands hemmelighed", en bog jeg har læst men jeg elsker den historie, og "Blodmåne" - så jeg langt om længe kan komme i gang med Katrine Engbergs forfatterskab. 

Det var alt for nu, men hold da op nogen skønne bøger jeg har fået. Jeg er glad for hver og en. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar