søndag den 4. februar 2018

I den seneste tid #2

Som noget nyt her på bloggen vil der en gang imellem komme et indlæg op om hvordan det egentlig står til i det lille dukkehus og hvad bloggeren bag render rundt og laver ud over, at læse bøger :) - håber I tager godt i mod dette tiltag. 


                                             (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 
Har jeg været i biografen to gange med to forskellige veninder. Jeg er ret vild med filmen Three Billboards outside Ebbing, den er ret fed og virkelig god fortælling. Johannes Møllehave var jeg noget skuffet over, det skulle være en portrætfilm men det var ikke andet end Johannes, som sad og talte til et kamera i 1½ time.


                                                        (Billedet er venligst lånt fra hercampus)                                                         
                          
Jeg er stadig i gang med mit stressforløb og det går bedre, både med, at ændre mine vaner så arbejdet ikke fylder alt men også med at blive afstresset. Jeg øver mig stadig i mange af de redskaber jeg har fået af stresskonsulenten men det går okay.


                                                            (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 
Jeg har været på ferie i tre dage i Sverige med en veninde. Lige hvad jeg trængte til! Jeg har hygget max og grinet, grinet og atter grinet. - der kommer senere et postkort fra turen. 


                                                            (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

Har været en tur til udsalg i Bog og Ide. De sidste år synes jeg ikke der har været noget af gå efter, men i år var det faktisk okay og jeg fik fem bøger med hjem. Blandt andet sparede jeg næste 300 kr. på en bog om mit elskede Fyn. 

                                                            (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

Haft en superhyggelig og dejlig rødvins/pizzaaften med en long-lost-friend :) Fik desværre ikke taget nogen billeder, så I må nøjes med et billede af den tomme rødvinsflaske! 

                                                                (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 
Købt mig fire nye bøger ud over dem på udsalg :)


                                                             (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

Fået nye bøger tilsendt fra Politikens Forlag, Modtryk, Copenhagen Storytellers, Peoples Press og fra Kim Rasmussen selv - Tusinde tak for det og jeg glæder mig til hver og en. Har læst Lucie og der kommer snart en anmeldelse af den. 

                                                                     (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

Smidt 2 kg :) Dejligt, at det går den vej igen! 



Det var alt for nu, men der kommer mere om Livet i dukkehuset en anden god gang igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar