tirsdag den 21. november 2017

Postkort fra #24 Morgenmad med Sissel-Jo Gazan

*Reklame*

For et godt stykke tid siden fik jeg med posten en invitation til, at møde Sissel-Jo Gazan, forfatteren til blandt andet "Blækhat". Jeg sagde med det samme ja tak, for hende kunne jeg bestemt godt tænke mig, at møde. Så en kold fredag morgen drog jeg mod København ind til Lindhardt og Ringhof for, at spise morgenmad med forfatteren, forlagsfolk, andre bogblogger og bibliotekarer.  

Det var nogen rigtig hyggelige timer, hvor Sissel-Jo fortalte om hendes skriveproces, hendes rejser for, at researche til bogen, hvor ideen opstod fra og så videre. Der var mulighed for, at stille spørgsmål og jeg var meget nysgerrig på om hun senere skrev en lille twist ind i bogen efter det gik op for hende, at Elsebeth Egholm også skrev om streetart i sin nyeste bog eller om det var med helt fra starten. Hun fortalte, at hende og Egholm var blevet enig om at Sissel-Jo måtte skrive twistet ind. Jeg har dog læst begge bøger og har ikke opdaget twistet, så hvis du sidder og har opdaget det,  så skriv gerne en kommentar til hvor jeg kan finde det. For jeg er altså stadig nysgerrig :) 

Her kommer en lille billedserie fra dagen. Tak til Lindhardt og Ringhof for invitationen og dejlig morgenmad. 


                                                         (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

                                                      (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

                                             (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

                                                          (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

                                                    (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar