søndag den 19. februar 2017

Give-Away #4: Vind Kaninjægeren


Nu har du, kære læser, chancen for, at vinde "Kaninjægeren" af Lars Kepler, takket være forlaget Gyldendal. Da jeg for et stykke tid siden var på den svenske ambassade for, at møde forfatterparret bag Lars Kepler, fik jeg en lille goodiebag med hvor bogen var i. Men da forlaget havde været søde, at sende bogen til mig inden havde jeg den i forvejen, så derfor kan det nu blive din.

Alt du skal gøre er at følge bloggen på facebook og ligge en kommentar derinde under linket til dette indlæg, så trækker jeg en vinder søndag d. 26/2. Vinderen vil få besked både på facebook og herinde på bloggen.

Held og lykke derude :)

2 kommentarer:

  1. Den bog vil jeg rigtig gerne vinde, krydser fingre for at jeg er heldig :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne

      Kan jeg logge dig til, at følge bloggen på facebook https://www.facebook.com/livetidukkehuset/ og skrive din kommentar derinde, da give-awayen kører på facebook denne gang :)

      Mvh. Sascha

      Slet