lørdag den 10. december 2016

Postkort fra #11: Jul på stationen 2016

I disse dage afholder cafe Skotte og Stentoft, beliggende i stationsbygningen i Sorø, julemarked. Jeg tog derud i går eftermiddags sammen med Mette fra min bogklub. Det var så fint og gennemført, der var en del boder, der havde en masse skønne ting at byde på. I et par af standene kunne jeg havde købt mig fattig, men jeg formåede, at begrænse mig ret så meget endda.

Jeg fik taget en del billeder som jeg her vil vise jer i en lille billede serie:

                                                                      (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

                                                                          (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

                                                                   (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

                                                                       (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

                                                                           (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

                                                                       (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

                                                                             (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

                                                             (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

(Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

                                                                                           (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)


                                                                                    (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Det var simpelthen så hyggeligt. Tak til Mette for en dejlig eftermiddag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar