mandag den 16. november 2015

Bogforum 2015 #2


                                                                (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

(Jeg fik ikke købt så mange bøger men lidt blev det til)

For to uger siden var der Bogforum i København, som fandt sted i Bella Centret, det er en kæmpe bogmesse der varer i hele tre dage. Jeg var dog kun derinde en af dagene nemlig lørdag. Det var en superskøn dag, hvor jeg mødte en masse dejlige mennesker, andre blogger, min barndomsveninde og hendes far, forfattere og folk fra forskellige forlag. (se evt. mit andet indlæg om Bogforum her)


                                                                     (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Jeg hørte/så/mødte blandt andet Michael K. Krefeld, der var en meget sjov og behagelig herre. Han var sød at signere mine to bøger i serien om Ravn. Jeg har kun haft fornøjelsen af Afsporet, men glæder mig bestemt til at læse Savnet, som er anden bog i serien.
 
                                                                     (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

                                                          (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)


                                                                (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Krimidronningen Camilla Lackberg var også at finde på messen, så hende skulle jeg selvfølgelig også høre/se/møde. Og igen kom mit svenske på en prøve, men tror det gik meget godt :)
Hun satte da også lige en lille krusedulle i den sidste udkommet bog om Fjallbacka.

                                                                        (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

 Glæder mig meget til næste år i November hvor der er en ny omgang Bogforum :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar