tirsdag den 30. september 2014

Bogkøb og anmeldereksemplarer i September

                                                                                (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Endnu en måned er gået og det er tid til at gøre status over bog køb og anmeldereksemplarer, altid et indlæg jeg ser frem til. September har været en måned hvor jeg faktisk har formået at begrænse mit bogindkøb, WTF? hvad skete der lige der - et spørgsmål som jeg ikke helt kan svare på. Men måske Oktober kommer til at se anderledes ud på den front - det vides ikke endnu.

På bogkøbslisten er der tre bøger:

Tove Jansson - Sommerbogen - købt på Saxo.com - er læst - se min anmeldelse lige her
Amalie Laulund Trudsø - Koordinater - købt på Saxo.com - er læst
Chimamanda Ngozi Adichie - Americanah - købt i Gyldendals bogklub - endnu ikke læst

Anmeldereksemplarerne tæller også tre bøger. (Reklame)

Fra Gads Forlag har jeg modtaget:
Christina Berndt - Sådan tackler du modgang - er i skrivende stund i gang med at læse den.

Fra Forlaget Modtryk har jeg modtaget:
Karin Wahlberg - Endnu er der håb - er i skrivende stund i gang med at læse den.
Antti Toumainen - Mørkt er mit hjerte - er læst - se min anmeldelse lige her 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar