lørdag den 11. august 2018

Jeg har købt mig......#1

Som et helt nyt tiltag her på Livet i dukkehuset, vil jeg en gang imellem vise nyt frem som jeg har erhvervet mig. Håber I vil tage godt i mod indlæggene. :) 

Jeg elsker, at eje en fysisk kalender, jeg duer ikke til det med, at have aftaler osv. kørt ind på telefonen. Mit dilemma er så, at jeg aldrig helt ved hvilken en jeg skal købe mig, da jeg heller ikke ønsker, at have en mage til den jeg havde året før, så tit får jeg den først købt sidst i December af samme grund. Men i år har jeg faktisk allerede købt den for 2019...………! 

                                                            (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

Jeg var slet ikke i tvivl om at jeg måtte eje denne da jeg så den. Den er købt i Budapest i den fineste butik jeg længe har set, Bomo Art hedder den, og de sælger de skønneste notesbøger, som de selv producere, og for øvrigt også en masse andre lige så skønne ting. Og det samme er tilfældet med denne kalender! Det gode er også, at det ikke er en kalender, som bliver masseproduceret, de laver et vist antal og når de er solgt laver de ikke flere. I love it!  


Jeg glæder mig så meget til, at kunne tage den i brug :) 

                                                         (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

                                                    (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

                                                                  (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

Hvad med jer, bruger I en fysisk kalender og har I også svært ved, at bestemme jer eller har I en favorit, som I køber år efter år? 

2 kommentarer:

  1. Jeg bruger også en fysisk kalender. Det fungerer bare bedre for mig. Mit eneste kriterie er at der er en uge på hvert opslag, så får jeg det bedste overblik :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig, at hører at ikke alle er gået over til mobilkalender :)

      Slet