søndag den 29. juli 2018

I den seneste tid #6

Som noget nyt her på bloggen vil der en gang imellem komme et indlæg op om hvordan det egentlig står til i det lille dukkehus og hvad bloggeren bag render rundt og laver ud over, at læse bøger :) - håber I tager godt i mod dette tiltag. 

Her får I lige en lille opdate på hvad jeg har rendt og lavet det sidste stykke tid, når jeg ikke har været på arbejde eller læst bøger.

                                                                  (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

- været i biografen af to omgange og set to ret så fede film.

                                                           (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset)
 
- købt mig et par nye briller, da dem jeg havde gik i stykker. De var så også ti år gammel, så det var nok på tide de blev skiftet ud....

                                                              (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) '

- drukket en del kopper kaffe eller vin, enten alene eller sammen med veninder.

                                                                  (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

- været en tur hjemme på Fyn for at begrave min mormors bror, den skønne onkel Basse!

                                                                        (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

- været en tur i Tivoli med min veninde, hendes kæreste og deres søn, mit helt vidunderlige tantebarn.

                                         (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

- været en tur ved frisør hvor jeg endte med at klippe mit meget lange hår af.....

Det var alt for nu, men der kommer mere om Livet i dukkehuset en anden god gang igen. 

2 kommentarer:

  1. Disse indlæg elsker jeg, og dette er ingen undtagelse <3
    Hvor er din nye frisure flot til dig :-)
    God weekend <3
    Kram <3

    SvarSlet