søndag den 18. marts 2018

I den seneste tid #3

Som noget nyt her på bloggen vil der en gang imellem komme et indlæg op om hvordan det egentlig står til i det lille dukkehus og hvad bloggeren bag render rundt og laver ud over, at læse bøger :) - håber I tager godt i mod dette tiltag. 

                                                (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

- har jeg været i biografen to gange og set to meget forskellige film, men begge var fantastiske.

                                                                    (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

- har jeg været til forfattermøde med Anne-Marie Vedsø Olesen på Politikens Forlag

                                                           (Billedet er venligst lånt fra hercampus)

- stadig i gang med mit stressforløb, men det går bare så meget bedre med mig

                                                             (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

- har jeg ligget syg, jeg var så syg, at jeg blev indlagt, da min læge ikke vidste hvad han skulle stille op med mig. Min søde faster, skønne veninde og Hr. Helmigs reservemor har været med blomster til mig - hold da op det varmede i den svære tid.

                                                             (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

- har jeg hjulpet min veninde flere gange med at øve sig i samtaleteknikker i forbindelse med hendes vejlederuddannelse.

                                                         (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

- brugt en lørdag i Valby. Først på biblioteket til forfattermøde med Bergsveinn Birgisson og bagefter på Teater V til forestillingen  "Svar på Helgas brev" 

                                                       (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

- været til forfattermøde med Michelle Richmond i forbindelse med, at hun har vundet Palle Rosenkrantz-prisen for bedste udenlandske spændingsroman.

                                                             (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

 - fejer at bloggen bliver fem år - der kører lige nu en giveaway hvor du har mulighed for, at vinde en bog. 

                                                 (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

- fået en bog ind af døren hvor jeg er citeret på. Der er tale om "De svære år" af Elizabeth Jane Howard. 

                                                                    (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

- fået et hav af bøger ind af døren fra de søde forlag. Tak til jer, nogen er læst og andre venter på, at blive læst. 

                                                             (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

- været en tur på Krimimesse hvor jeg blandt andet spiste morgenmad med Daniel Cole - det var stort! 


Det var alt for nu, men der kommer mere om Livet i dukkehuset en anden god gang igen. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar