onsdag den 28. december 2016

Secret Santa 2016

                                                               (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Sidste år deltog jeg for første gang i Secret Santa som Sabina fra Frk.Hyms arrangere, så da hun igen i år slog et indlæg om, at det var tid til, at melde sig, var jeg ikke i tvivl og skyndte at melde mig til 😏 Jeg synes altså disse små bloglege er så hyggelig.

I år vidste det sig, at søde Caroline fra mitbogunivers var min hemmelige julenisse, og siden pakken kom ind af døren har jeg været meget spændt på hvad den indeholdte. Jeg pakkede den op Julemorgen og som I kan se på billedet var det en krimi. En krimi, jeg har læst før og som allerede står i en af bogreolerne, men det gør mig ikke mindre glad for den. Jeg tænker, at lave en give-away sidst i Januar hvor den kommer på højkant, så hold øje med bloggen hvis du vil have mulighed for, at vinde en knald god krimi. 😏

Tusind tak til Caroline for en meget fin og skøn pakke og tak til Sabina for endnu en gang at afholde Secret Santa. Glæder mig allerede til næste år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar