tirsdag den 27. oktober 2015

Hr. Helmig 5 år

Tænkt sig en gang at denne lille fyr blev 5 år sidste mandag. :)

                                                                 (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Jeg husker det som var det i går jeg var på Fyn og hente ham - der var han et halvt år og en rigtigt bandit. - det er han nu stadig :) Selv om der er faldet noget mere ro over ham, så tror han stadig til tider at han er en bette killing :)

                                                        (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Da jeg blev syg for 5 år siden rådede flere mig til at anskaffe mig en hund, jeg kan godt lide hunde, men ser ikke mig selv som hundemenneske, men alle mente det ville være godt, for så kom jeg da ud - sådan en skal jo ud og gå flere gange om dagen. Jeg var meget i tvivl men bestemte mig for at det var ikke det jeg ville. Og det er jeg glad for i dag, for så ville Hr. Helmig jo ikke være min.

                                                              (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

En dag ringede min mor og fortalt at hun havde læst om pelsterapi og at katte var gode for mennesker med stress. Og det var jo lige noget for mig. Jeg efterlyste med det samme på Facebook om nogen havde en killing eller kendte nogen som havde. Få minutter efter var der bid fra Fyn og min mor var sød at køre ned og tjekke ham ud - hun ringede tilbage og sagde "ham kan du godt tag" - som sagt så gjort. Efter et lille stykke tid tog jeg til Fyn og hentede ham.
 
                                                               (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Han har nu været dukkehusets anden beboer i 4½ år og han elsker det :)

                                                                    (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

TUSIND TAK TIL LIDA, FOR AT GÅ AF MED VERDENS BEDSTE KAT :)

                                                                  (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Og til Hr. Helmig - tillykke med de fem år, din skøre panter.

                                                                    (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar