søndag den 6. august 2017

Nyt i reolen #18

Åh, disse indlæg, hvor jeg viser nyeste bøger frem, er altså nogen af dem, som jeg nyder mest, at lave :) Håber også I læsere finder inspiration i dem.

Igen igen er der kommet en masse bøger ind af døren i det lille dukkehus, og det må være på sin plads, at få dem vist frem. So here we go :)


Jeg starter med de bøger jeg selv har været ude og købe, det er blevet til en hel god stak denne gang - "Search & find Pride & Prejudice" af Jane Austen, den er bare så fin.
På Sorø Station ligger der en cafe, som har et "byt/tag en bog" bord, der fandt jeg "Kvinden ved 1000¤" af Hallgrimur Helgason og "Ghost House 2.0" af Arne Dahl. -jeg har endnu ikke læst noget af Arne, så det bliver spændende.
"Den perfekte pige" af Mary Kubica.
"Bye Bye Blackbird" af Jesper Stein. - er ved, at samle serien, så jeg kan komme i gang med den.
"Tjenerindens fortælling" af Margaret Atwood. - denne ser jeg virkelig frem til.
"Love and friendship" af Jane Austen.
"Teenage Writings" af Jane Austen.

Der ud over er der kommet en hel del eksemplar fra forskellige forlag ind af døren, jeg er taknemmelig for hver eneste af dem, og glæder mig til, at gå i krig med dem jeg endnu ikke har nået. 

                                                                      *Reklame*


Fra Politikens forlag er der kommet "Jeg finder dig altid" af Elsebeth Egholm
Lindhardt og Ringhof har senddt "Lyset vi mistede" af Jill Santopolo.
Gyldendal har sendt "Perfekte dage" af Raphael Montes.
Fra Gads er der landet "Talent for mord" af Andrew Wilson.
En dag dumpede der en pakke en af døren fra LOVEBOOKS, nemlig "Love is War 1 + 2" af R.K. Lilley.

Hvad med jer søde læser, har I fået noget nyt til reolen og er der mon nogle af mine, der går igen hos jer?´

Ingen kommentarer:

Send en kommentar