lørdag den 1. april 2017

Nyt i reolen #15

Åh, disse indlæg, hvor jeg viser nyeste bøger frem, er altså nogen af dem, som jeg nyder mest, at lave :) Håber også I læsere finder inspiration i dem.

Jeg har denne gang fået købt en del selv, og jeg glæder mig til hver og en af dem. Den ene har jeg læst før, hvor jeg havde lånt den på biblioteket, men har altid gerne ville eje den.


Jeg har fået købt endnu en tænkepause til samlingen, nemlig "Tillid". "Majorens sidste forelskelse" af Helen Simonsen, er den jeg har læst, og har I endnu ikke skiftet bekendtskab med den, burde I gøre det. Jeg er snart stødt på "The little book of hygge - the Danish way to live well" af Meik Wiking, et hav af gange, og besluttede mig for, at det måtte være på tide, at jeg fik den hjem i reolen. "Karens minde" af Iben Mondrup har jeg fået gennem Simone fra Boghjørnet, hun gav den væk mod, at jeg selv betalte porto. Med "Mansfeid park" af Jane Austen er min samling af hendes romaner på dansk endelig i hus. Til sidst har jeg købt "Den hemmelige kvinde" af Anna Ekberg.

Der er også kommet bøger fra diverse forlag, og som altid skal der lyde en kæmpetak herfra.


Fra Gyldendal har jeg modtaget "I love Dick" af Chris Kraus. Modtryk har sendt to stk. og der er tale om "Jeg er Sif" af Thomas Clemen, den glæder jeg vanvittig meget til, jeg hørte ham fortælle om den for et stykke tid siden, og jeg tror den er vildt spændende. De har også sendt "Vend dig ikke om" af Tove Alsterdal. Fra Lindhardt og Ringhof har jeg fået tilsendt "Atten grader minus" af Stefan Ahnhem, som er tredje bind i serien om Fabian Risk. Sidst men ikke mindst har Gad sendt mig "Orient" af Christopher Bollen.

 Hvad med jer søde læser, har I fået noget nyt til reolen og er der mon nogle af mine, der går igen hos jer?´

Ingen kommentarer:

Send en kommentar