fredag den 24. februar 2017

Nyt i reolen #14

Bunkerne af bøger vokser og vokser i det lille dukkehus, så nu må tiden være inde til, at vise lidt nye bøger frem igen.


Som så mange andre år så jeg frem til bogudsalget i Bog & Ide, men i år blev jeg virkelig skuffet, og endte kun med at købe to, nemlig: "To sekunder i Byron Hemming's liv" af Rachel Joyce og "Os" af Morten Sabroe. Jeg har været så heldig, at have et gavekort liggende til Saxo, så jeg kunne få købt endnu en af mine Jane Austen romaner, denne gang blev det til "Emma", så nu mangler jeg kun en, så har jeg fået skiftet alle mine danske udgaver ud. Den sidste jeg har købt mig er, "Hvide spor" af Emelie Schepp.

Jeg har også fået en stak ind af døren fra forlagene og som altid er jeg dybt taknemmelig og glæder mig til hver og en. Tusind tak :)


Fra Modtryk har jeg modtaget, "En femte årstid" af Torkil Damhaug og "Centrifugen" af Keld Conradsen. Lindhardt og Ringhof har sendt et eksemplar af "Niksen" af  Nathan Hill. Fra Politikens Forlag har jeg fået tilsendt "Ondt blod" af Emelie Schepp og "Underret" af Emma Donoghue.


Hvad med jer søde læser, har I fået noget nyt til reolen og er der mon nogle af mine, der går igen hos jer?´

Ingen kommentarer:

Send en kommentar