fredag den 3. februar 2017

Nyt i reolen #13

Uhh, der er igen landet en del bøger i det lille dukkehus og tiden må være inde til, at vise dem frem, SO HERE WE GO:

Allerførst viser jeg de bøger, som de forskellige forlag, har været så søde, at sende:


Fra Gyldendal er "Kaninjægeren" af Lars Kepler landet. Politikens Forlag har sendt både "Vanvittig skyldig" af Liane Moriarty og "Den usynlige Ivan Isaenko" af Scott Skambach. Fra Modtryk er der kommet både "De sidste venner" af Jane Gardam og "Maestro" af Geir Tangen. Sidst men ikke mindst har Lindhardt og Ringhof tilsendt "Folkets skønhed" af Merete Pryds Helle. Jeg har læst to af dem og er godt i gang med den tredje og glæder mig til de tre sidste. Tak for bøgerne.  

Jeg har ikke selv fået købt så mange siden sidst, men lidt er det blevet til :


Jeg har fået langt om længe fået købt "Dage jeg vil huske - min tid med Yoko Ono og John Lennon" af Jonathan Cott, det er en jeg har kigget på længe, så det er dejligt, at den endelig er kommet hjem. Derudover har jeg købt to bøger, af Jane Austen, nemlig: "Northanger Abbey" og "Fornuft og følelse". Jeg faldt for længe siden over udgivelserne fra Bechsforlag og besluttede mig for, at mine danske udgivelser skulle være der fra, så nu er jeg i gang med, at bytte mine Jane Austen bøger ud. Sidst men ikke mindst har jeg fået erhvervet mig "Butcher's crossing" af John Williams. "Stoner" var det bedste klassiker, jeg læste sidste år, så jeg tænker, at jeg godt tør give mig i lag med denne.  

Det var alt for denne gang, det er god blandet stak og jeg glæder mig til, at læse dem jeg endnu ikke har nået.

Hvad med jer søde læser, har I fået noget nyt til reolen og er der mon nogle af mine, der går igen hos jer?´


Ingen kommentarer:

Send en kommentar