lørdag den 17. december 2016

Nyt i reolen #12

Hold nu op min bunke af nye bøger, er vokset noget så voldsomt, så nu må det være på tide, at vise dem frem :)

Allerførst vil jeg vise jer de bøger, jeg selv har bestilt hjem eller købt i en fysisk butik:

Snemanden af Reymond Briggs, Julefortællinger af Astrid Lindgren, Planen af Morten Pape, Playground af Lars Kepler, Tine af Herman Bang, og 1984 af George Orwell. Sidst men ikke mindst har jeg fået købt yderligere seks bøger til min samling af Penguin Classics, nemlig, Circe and the Cyclops af Homer, It was snowing butterflies, Sketchy, Doubtful, Incomplete Jottings af Johann Wolfgang von Goethe, Circles of Hell af Dante, Antigone af Sophocles og Come Close af Sappho.

Jeg har også været så heldig, at modtage en del eksemplar fra forlagerne, tusind tak for det. Dem vil jeg nu vise frem:


Gads forlag har sendt to styks, Bliv hos mig af Harlan Coben og Mischling af Affinity Konar. Fra Modtryk er der landet et styk, Manden med træhatten af Jane Gardam. Fra Politikens Forlag har jeg modtaget, Løgnerens hus af Katrine Nørregaard. Til anmeldelse for Bogrummet har jeg modtaget, Mørkemanden af Lotte og Søren Hammer. Sidst men ikke mindst har jeg fra Lindhardt og Ringhof fået tilsendt Bridget Jones Baby af Helen Fielding.

Det var alt for denne gang, det er god blandet stak og jeg glæder mig til, at læse dem jeg endnu ikke har nået.

Hvad med jer søde læser, har I fået noget nyt til reolen og er der mon nogle af mine, der går igen hos jer?´



4 kommentarer:

  1. Dejlig stak :) Jeg har selv overvejet at købe Løgnerens hus, så jeg glæder mig til at læse hvad du synes om den.

    Glæd dig til 1984, den er så tankevækkende. Jeg er altså lidt lun på Gyldendals klassikere med forord-forlagsserie. Jeg synes de er så flotte :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg gik i gang med Løgnerens hus i går, og det tegner godt :)

      Ja, de er simpelthen så fine, jeg er også lidt forfaldende til dem :) - Vi skal læse 1984 i min bogklub, er meget spændt på den.

      Slet