søndag den 18. december 2016

Bloggeradvent 2016 #5: Fjerde søndag

I det lille dukkehus er vi vilde med julen, eller det er nok mest mig, i virkeligheden er Hr. Helmig nok ligeglad :) Men ham om det.


Så er det allerede sidste søndag i advent, hvilket også betyder, at det er tid til, at åben den sidste gave fra Janni. Det er faktisk helt trist, at det er slut, for det er simpelthen så hyggeligt, at deltage i bloggeradvent. I skulle tage og være med til næste år, for er sikker på, at Jeanette afholder det igen i 2017 :)


Nu til indholdet af pakken, og se lige der, jeg har fået mere te, hvor er det altså en skønherlig pakke. Jeg er endnu en gang meget glad for min gave.

Tusind tak til Janni for de fine gaver.


Resten af dagen i dag skal bruges på lidt praktisk opgaver i hjemmet, og senere står den på hygge med en veninde, vi skal nemlig ud af spise og i biffen. Det glæder mig til.

Må I alle have en dejlig søndag og GLÆDELIG JUL.


8 kommentarer:

  1. Glædelig 4. søndag i advent <3

    Dejligt med te :-)

    Det lyder som en hyggelig dag sammen med din veninde <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Også glædelig 4. søndag til dig :)

      Slet
  2. Uhm... De te-varianter lyder lækre. :) Skøn gave. Glædelig 4. Advent og God Jul! <3

    Anne-Mette Højbjerg - www.giz-blog.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. JA, den med granatæble er simpelthen så god :)

      Glædelig jul

      Slet
  3. Sikke en hyggelig gave :)

    Håber du nyder den sidste søndag i advent.
    Jeg glæder mig allerede til næste års #BloggerAdvent <3

    Knus Mie, Mizzepii.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig også til næste år, det er så hyggeligt :)

      Knus

      Slet
  4. Altid lækkert med lidt te og de ser bare lækre ud..

    Glædelig 4 søndag i advent, håber det har været en skøn dag og tak fordi du har været med i #Bloggeradvent.

    Knus Jeanette <3

    SvarSlet