søndag den 11. december 2016

Bloggeradvent 2016 #4: Tredje søndag

I det lille dukkehus er vi vilde med julen, eller det er nok mest mig, i virkeligheden er Hr. Helmig nok ligeglad :) Men ham om det.

Tænk en gang, at det allerede er tredje søndag i advent, tiden går simpelthen så hurtigt, synes lige, at jeg har siddet og skrevet adventblogger-indlæg. Men om ikke andet så har jeg også pakket min gave op fra Janni, og endnu en gang har hun ramt plet. Den er så FIN! -jeg er vild med den.





Til en der har lister over de mest mystiske ting, kan denne da ikke være mere perfekt :)

Resten af denne søndag skal bruges på aftenvagt på mit arbejde, da det er min arbejdsweekend. Men det er helt okay, for det er så hyggeligt, at være der her op til jul.

Må I alle få en skønherlig 3. søndag i advent.



6 kommentarer:

  1. Glædelig 3. søndag i advent <3

    Åh hvor er jeg vild med den notesbog :-)

    God arbejdslyst i aften :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er altså også bare så skøn :)

      Slet
  2. Det går nemlig alt for hurtig og forstår virkelig ikke at vi allerede har 3 søndag i advent, nu er der kun en tilbage. Kommer til at savne det..

    Hvor er de gave fin, elsker den..

    Knus Jeanette. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, en gang mere og så skal vi vente et helt år igen ;)

      Knus

      Slet
  3. Sikke en god gave :)
    Jeg er også typen, som elsker at skrive ting ned i notesbøger osv. hehe.

    Håber også du har haft en skøn dag <3
    Knus Mie, Mizzepii.dk

    SvarSlet