søndag den 4. december 2016

Bloggeradvent 2016 #3: Anden søndag

I det lille dukkehus er vi vilde med julen, eller det er nok mest mig, i virkeligheden er Hr. Helmig nok ligeglad :) Men ham om det.


Så blev den allerede anden søndag i advent, hold nu op tiden går hurtigt. Om kun 20 dage er det juleaften :) - Nå, men søndag i advent betyder også, at der skal åbnes gave i bloggeradvent, og nu skal I bare se hvad Janni har sendt til mig - det er mums og smager vanvittig godt.  (nisserne er ikke en gave, men de sneg sig ind på billedet)



Det var en rigtig dejlig pakke og endnu en gang har Janni ramt plet :)

Jeg har friweekend, og har ingen planer i dag, så jeg tænker, at jeg smider mig i lænestolen med en stak bøger. Jeg vil gerne være færdig med "Uglen dræber kun om natten" i dag, og så få taget hul på de to andre, der ses her på billedet.


Rigtig skørherlig anden søndag i advent til alle jer, som læser med.


12 kommentarer:

  1. Mums hvor lækkert. Altid godt med lidt guf i sin adventsgave.. :P

    Håber du får en skøn søndag.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er skønt :)

      Tak og i lige måde.

      Knus

      Slet
  2. Glædelig 2. søndag i advent <3

    Skønt med brændte mandler :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde 😀

      Ja det er ikke tosset

      Slet
  3. Det var en fin adventsgave! Glædelig søndag til dig og Hr. Helmig! :-)

    SvarSlet
  4. Mums.
    Jeg er også helt vild med brændte mandler :D

    Håber du nyder 2. søndag i advent <3
    Knus Mie, Mizzepii.dk

    SvarSlet
  5. Hej ..
    Sikke en dejlig gave, og dejlig brændte mandler, det er bedste ved julen (:
    Glædelig 2 advent (: Håber du får en god aften.
    // Kamilla .. kamillayounghansen.dk

    SvarSlet
  6. Også glædelig 2. Søndag til dig ☺

    SvarSlet
  7. åhhhh. Elsker brændte mandler. Sidder helt og savler.

    SvarSlet