torsdag den 17. november 2016

Nyt i reolen #11

Det er ikke så længe siden jeg sidst lavede et "nyt i reolen" indlæg, men jeg kan altså ikke vente med, at vise jer mine nye bøger frem, så derfor kommer der allerede et igen. :)


Der har jo været Bogforum i København siden sidste indlæg, det var nu ikke fordi jeg købte så mange bøger derinde i år, det blev til fire stykker og så fik jeg en! Men jeg er vildt glad for hver og en. Fra Modtryk fik jeg Nortons filosofiske memoirer af Håkan Nesser - den glæder mig sindssyg meget til at læse :) Derud over købte jeg, Liv i kroppen - små øvelser i hverdagen af Mette Gammeltoft og Dorte Mølgaard, Hvide nætter af Fjodor Dostojevskij, Det litterære apotek af Nina George og sidst men ikke mindst Lolita af Vladimir Nabokov.


Ud over dem fra Bogforum har jeg købt to bøger mere. Her er der tale om Isla og jagten på lykke af Stephanie Perkins, jeg har læst de to første i trilogien, og tænker, at jeg også gerne vil have den sidst, som sagt så købt. Den sidste i denne omgang er Vi var løgnere af E. Lockhart.

Hvad med jer søde læser, har I fået noget nyt til reolen og er der mon nogle af mine, der går igen hos jer?´



Ingen kommentarer:

Send en kommentar