onsdag den 9. november 2016

Nyt i reolen #10

Jeg nyder at lave disse indlæg hvor jeg har muligheden for, at vise mine nye bøger frem. Jeg synes nemlig selv det er så hyggeligt, at følge med hos andre bloggere og blive inspireret til hvad jeg gerne vil læse/købe. Håber da også, at jeg er med til at inspirere jer læser. :)

Jeg har glædet mig som et lille barn, der glæder sig til juleaften til, at vise jer en bog, som jeg har ønsket mig i vildt mange år, nemlig Seven Novels af Jane Austen - og lige præcis i denne udgave for den er så fin. :) På dette billede ses også Little Women af Louise May Alcott - en bog jeg skal læse sammen med en masse andre blogger til December, det skal nok blive hyggeligt.

Gads Forlag har været så søde, at sende Den store pris af Edward St. Aubyn. Lindhardt og Ringhof har venligst sendt Dybet af Michael K. Krefeld. Tak for det - begge er læst og det var en fornøjelse.
Jeg har selv fået købt Papmache reglen af Hella Joof, Den niende grav af Stefan Ahnhem, og Kvinden i guld af Anne - Marie O´Connor.

Det er ikke blevet til så mange denne gang, men det er helt bevidst for i denne weekend er der Bogforum, og hvis jeg kender mig selv godt nok, så kommer jeg helt sikkert hjem med en stak derfra :)

Hvad med jer søde læser, har I fået noget nyt til reolen og er der mon nogle af mine, der går igen hos jer?



2 kommentarer:

  1. Åh, jeg har også de to øverste udgaver og synes simpelthen, de er det smukkeste i verden! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror faktisk det var hos dig, jeg første gang så udgaven af "Little women" og vidste, at jeg bare måtte eje den ☺

      Slet