søndag den 27. november 2016

Bloggeradvent 2016 #2: Første søndag

I det lille dukkehus er vi vilde med julen, eller det er nok mest mig, i virkeligheden er Hr. Helmig nok ligeglad :) Men ham om det.

I dag er det langt om længe blevet 1. søndag i advent - jeg skulle have brugt dagen i København til barnedåb ved tantebarnet, men da jeg har været syg i nat, og stadig er lidt øv, valgte jeg, at blive hjemme. Så i stedet bliver dagen brugt på sofaen med serie og bog. :)

1. søndag i advent betyder også Bloggeradvent, som Jeanette, står for, at få op at stå. Det er mit andet år hvor jeg deltager og det er så hyggeligt. I år modtager jeg gaver fra Janni, og i første pakke har hun ramt plet :) Fedt, når man tænker på vi ikke kender hinanden, men kun har mulighed for, at følge med via blogs og instagram.

Nu kommer der en lille billede-serie af den første pakke:




Janni har sendt et kalenderlys, og sikker en god ide, jeg skrev nemlig i min præsentation, at jeg aldrig formår, at få købt et i tide. Det nåede jeg dog i år, da en veninde inviterede på julehygge, hvor vi skulle lave dekorationer. Men jeg kan da sagtens bruge det, for så er jeg da så klar til næste år :)

I pakken lå der også en bøtte te, umm, den glæder jeg mig til, at smage her senere. Det er lige i min ånd.


Traditionen tro får jeg også altid adventsgave af mine elskede forældre. Det er nu aldrig nogen overraskelse hvad den indeholder, da jeg altid ønsker mig det samme, nemlig:



Årets nissepar fra Trip Trap :)

Kan I alle have en skønherlig 1. søndag i advent.


6 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine gaver du har fået.
    Specielt nisseparret er jeg vild med. Det må da være nogle dyre adventsgaver, som du får af dine forældre :)

    Håber du nyder 1. søndag i advent <3
    Knus Mie, Mizzepii.dk

    SvarSlet
  2. Ja, de er skønne, elsker Trip trap nisserne 😀

    Det kunne hurtigt løbe op, men i stedet for, at få fire mindre pakker, giver de kun en, så det er muligt , at få netop årets nissepar 😊

    Knus og foresat god adventssøndag

    SvarSlet
  3. Elsker dit indlæg.. fedt at du allerede nu er klar til næste jul med dit nye kalenderlys.. Ha Ha.. Den der te lyder også ret lækkert.

    Håber du har haft en lækker søndag og tak fordi du er med i #BloggerAdvent. Det er så hyggeligt..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, så prøver jeg for en gang skyld at være i god tid 😊

      Knus

      Slet
  4. Dejlige gaver, du fik. Håber, du er blevet frisk igen :-)

    SvarSlet