mandag den 10. oktober 2016

Nyt i reolen #9

Tiden er inde, inde til at vise mine mange nye bøger frem, for der er kommet en del siden sidste gange jeg viste "nyt i reolen" :)


Forlaget Modtryk har sendt de tre af de fire bøger I ser på dette billede, nemlig: Joes bog af Jonathan Tropper, Imperiets mand af Jane Gardam og Syge Sjæle af Kristina Ohlsson. Sandhedens timer bag lyset af Søs Beck, der også ses på billedet har jeg fået tilsendt af forfatteren selv.



De bøger I ser på dette billede er nogen jeg selv har købt. Det drejer sig om: Tarme i topform af forskellige forfattere, Will Grayson Will Grayson af John Green og David Livithan, Brunstkalenderen af Emma Hemberg, og Belgravia af Julian Fellowes. Der ud over er der kommet endnu tre bøger til samling fra Tænkepauser: Positiv psykologi af Hans Henrik Knoop, Vrede af Thomas Nielsen, og Vilje af Søren R. Fauth.



Og selvfølgelig er denne også kommet til, der er tale om: Selfies af Jussi Adler-Olsen.



Forlaget Modtryk har også været søde at sende to af bøgerne på dette sidste billede i rækken, nemlig: Mit navn er Shylock af Howard Jacobson og Hekseyngel af Margaret Atwood. Resten er selvkøbte bøger, og her er der tale om: Mand og kat af Nils Uddenberg, Altid tilgivelse af Anne B. Ragde, Et lille liv af Hanya Yanagihara, Den lille grønne for madpakkespisere af Kirsten Skaarup,  og Det der virker af Lene Rode.

Hvad med jer søde læser, har I fået noget nyt til reolen og er der mon nogle af mine der går igen hos jer?











2 kommentarer:

  1. Åh, jeg må også snart få købt 'Et lille liv'. Den virker så fantastisk.

    SvarSlet